Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом наказ Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547.

Реєстрація РРО здійснюється в контролюючому органі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків.

Вартість послуги

Реєстрація касового апарату та книги обліку розрахункових операцій-1400 грн.

У вартість послуги входить:

  • Попередня консультація;
  • Подання заяви для резервування фіскального номера;
  • Отримання довідки про резервування фіскального номера;
  • Подання пакету документів для реєстрації касового апарату (РРО) та книги обліку розрахункових операцій;
  • Отримання Реєстраційного посвідчення РРО та зареєстрованої книги обліку розрахункових операцій;

Як замовити?

Необхідно надати:

  • копію паспорта та ідентифікаційного коду (для ФОП);
  • копію виписки з ЄДР (або свідоцтва);
  • копія документу на право власності або іншого документа, де буде використовуватися РРО;
  • копію докуумента, що підтверджує право власності або користування РРО;
  • копія паспорта РРО;
  • копія договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Оплата за послуги може здійснюватись:

  • Готівкою шляхом внесення завдатку (повний розрахунок в момент отримання Вами готових документів);
  • Попередньою оплатою на поточний рахунок (реквізити для оплати)