Зміна КВЕД (видів економічної діяльності)

 

КВЕД (коди видів економічної діяльності) – це внесені при реєстрації  (юридичної особи чи ФОП) до Єдиного державного реєстру види діяльності, які відповідають класифікатору України ДК 009:2010.
Підприємницька діяльність постійно зазнає змін, при розширені чи заміні асортименту товарів, зміні видів послуг. А оскільки КВЕД впливає на бухгалтерську звітність, отримання дозволів та ліцензій та сертифікацію продукції, виникає необхідність змінити КВЕД.
                                         

           Вартість послуги

 
 для ФОП — 400 грн. (1 день) 
 держмито відсутнє !
 
 У вартість послуги входить:  
• Попередня консультація та підбір видів діяльності (КВЕД 2010р.);
• Підготовка реєстраційної картки для реєстрації змін;
• Подання пакету документів для державної реєстрації змін;
 
(У вартість послуг входять всі витрати, крім нотаріальних послуг!)
 
 Додаткові послуги:
► Послуги нотаріуса (оформлення нотаріального доручення) — 250 грн.
► Реєстрація платником єдиного податку — 350 грн.
► Внесення змін до витягу (свідоцтва) платника єдиного податку — 350 грн.
► Реєстрація плаником ПДВ — 700 грн.
► Виготовлення печатки - від 350 грн.
► Оформлення працівників (підготовка трудового договору, наказу та подання повідомлення в ДПІ про прийняття нового працівника) - 600 грн.
► Подання звітності, сплата подаків, оптимізація податків, консультації, ведення книги обліку  - від 250 грн. (в місяць).
 
для юридичної особи -700 грн. (1 день)
+ держмито 550 грн.
 
 У вартість послуги входить:  
• Попередня консультація та підбір видів діяльності (КВЕД);
Підготовка протоколу, довіреності та заповнення реєстраційної картки;
• Сплата держмита та подання пакету документів для державної реєстрації змін;
(У разі необхідності Ви зможите додатково замовити Витяг з ЄДР).
 

               Як замовити?

        
Попередньо надати таку інформацію:
 код ЄДРПОУ та назву юридичної особи. (для Підприємств). 
 ідентифікаційний код  та прізвище ім’я по батькові ФО-П. (для ФО-П).
Після підбору КВЕДів та підготовки документів:
 надати копію паспорта та ідентифікаційного коду (для ФОП).
 надати копію Виписки або свідоцтва про державну реєстрацію (для Підприємств).
 підписати та поставити печатку на підготовленому пакеті документів.
 Інформацію можна надіслати SMS, на e-mail (вказавши номер моб. для зв’язку), або безпосередньо на сайті за допомогою послуги замовлення онлайнЗамовлення на сайті онлайн приймаються цілодобово. Після надсилання замовлення на протязі 20 хв. Вам обов’язково зателефонує спеціаліст для уточнення інформації. (Дзвінки спеціаліста здійснюються вмежах з 9.00 до 19.00. крім суботи, неділі та святкових днів).
 
Оплата за послуги може здійснюватись:
 Готівкою в момент підписання Вами документів;
 Попередньою оплатою на поточний рахунок (реквізити для оплати)
 



 Збережіть свій вільний час!  
Телефонуйте за ном. +38(096)-256-65-65,   +38(050)-568-07-31