Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом наказ Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547.
Реєстрація РРО здійснюється в контролюючому органі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків.
Вартість послуги
Реєстрація касового апарату та книги обліку розрахункових операцій-1800 грн.
У вартість послуги входить:
- Попередня консультація;
- Подання заяви для резервування фіскального номера;
- Отримання довідки про резервування фіскального номера;
- Подання пакету документів для реєстрації касового апарату (РРО) та книги обліку розрахункових операцій;
- Отримання Реєстраційного посвідчення РРО та зареєстрованої книги обліку розрахункових операцій;
Як замовити?
Необхідно надати:
- копію паспорта та ідентифікаційного коду (для ФОП);
- копію виписки з ЄДР (або свідоцтва);
- копія документу на право власності або іншого документа, де буде використовуватися РРО;
- копію докуумента, що підтверджує право власності або користування РРО;
- копія паспорта РРО;
- копія договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Оплата за послуги може здійснюватись:
- Готівкою шляхом внесення завдатку (повний розрахунок в момент отримання Вами готових документів);
- Попередньою оплатою на поточний рахунок (реквізити для оплати)