У зв’язку із змінами у законодавстві реєстрація припинення підприємницької діяльності (закриття ФОП, ліквідація ФОП,) скоротилась до 1 дня. Але є одне велике «але». Після надання державному реєстратору реєстраційної заяви на проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності, реєстратор видає повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності, але в органах ДПС по місцю своєї реєстрації фізична особа залишається на обліку до повного завершення перевірки. Відповідальність по своїх зобов’язаннях (борги перед бюджетом, пеня чи штрафні санкції за неподання звітності) залишається на фізичній особі вже без статусу підприємця, до повного їх виконання. Про зняття з обліку у разі відсутності питань до підприємця звичайно ДПС не повідомляє — (не зобов’язані).

Висновок: у разі проведення діяльності рекомендуємо приватному підприємцю самостійно чи з допомогою спеціалістів після отримання повідомлення від державного реєстратора про припинення, пройти звірку в ДПС, в іншому випадку звернутись до ДПС по місцю реєстрації із листом (заявою) про надання довідки про зняття з обліку для остаточного переконання, що фізична особа знята з обліку, немає за плечима боргів чи інших зобов’язань, які випливуть через декілька місяців, або навіть років.

Вартість послуги

Реєстрація припинення діяльності ФОП — 3000 грн.

У вартість послуги входить:

  • Попередня консультація;
  • Подання реєстраційної картки;
  • Отримання повідомлення від реєстратора про державну реєстрацію припинення підприємця (закриття ФОП, ліквідація ФОП);
  • Подання заяви для скасування реєстрації платником єдиного податку.
  • Подання річної та ліквідаційної звітності.
Супровід при проходженні перевірки (у разі необхідності) та при знятті з обліку у ДПС — вартість договірна.

Додаткові витрати:

Нотаріальні послуги (доручення для представництва в органах реєстрації та ДПС-350грн.)

Як замовити?

Необхідно надати:

  • копію паспорта та ідентифікаційного коду.
  • копію виписки з ЄДР (або свідоцтва).
  • за наявності оригінал свідоцтва платника єдиного податку.
  • звітність за останні три роки діяльності
  • довідку про рух коштів (якщо були відкриті поточні рахунки).
  • вразі наявності працівників, надати закриті трудові угоди.

А також оформити нотаріальну довіреність на наших спеціалістів для проведення всіх дій пов’язаних з ліквідацією (довіреність не входить у вартість послуг).

Оплата за послуги може здійснюватись:

  • Шляхом внесення попередньої оплати готівковим платежем  (повний розрахунок в момент отримання Вами готових документів);
  • Попередньою оплатою за реквізитами на поточний рахунок.