Зміна адреси (прописки) ФОП (приватного підприємця) також спричиняє потребу заміни деяких офіційних документів, зокрема Випики з ЄДР.

ФОП (підприємець) повинен протягом одного місяця після зміни адреси подати державному реєстратору реєстраційну заяву

Вартість зміни адреси

Реєстрація зміни адреси підприємця — 1200 грн. (2 дні)

У вартість послуги входить:

  • Попередня консультація по пакету документів;
  • Підготовка реєстраційної картки;
  • Сплата держмита (270 грн.);
  • Подання пакету документів для державної реєстрації змін;
  • Отримання Виписки з новою адресою, та з відомостями про постановку на облік у Статистиці та ДПС.

Додаткові послуги:

  • Послуги нотаріуса (оформлення нотаріального доручення) — 600 грн.
  • Реєстрація платником єдиного податку — 900 грн.
  • Внесення змін до витягу (свідоцтва) платника єдиного податку — 900 грн.
  • Реєстрація платником ПДВ — 1000 грн.
  • Виготовлення печатки – від 550 грн.
  • Оформлення працівників (підготовка трудового договору, наказу та подання повідомлення в ДПІ про прийняття нового працівника) – 1000грн.
  • Подання звітності, сплата податків, оптимізація податків, консультації, ведення книги обліку – від 650 грн. (в місяць).

Як замовити?

Попередньо надати:

  • копію паспорта та ідентифікаційного коду.

Інформацію можна надіслати SMS, на e-mail (вказавши номер моб. для зв’язку), або безпосередньо на сайті за допомогою послуги замовлення онлайн. Замовлення на сайті онлайн приймаються цілодобово. Після надсилання замовлення на протязі 30 хв. (в межах з 9.00 до 19.00. крім суботи, неділі та святкових днів), Вам обов’язково зателефонує спеціаліст для уточнення інформації.

Оплата за послуги може здійснюватись:

  • Шляхом внесення попередньої оплати готівковим платежем  (повний розрахунок в момент отримання Вами готових документів);
  • Попередньою оплатою за реквізитами на поточний рахунок.