Зміна адреси (прописки) ФОП (приватного підприємця) також спричиняє потребу заміни деяких офіційних документів, зокрема Випики з ЄДР.
ФОП (підприємець) повинен протягом одного місяця після зміни адреси подати державному реєстратору реєстраційну заяву
Вартість зміни адреси
Реєстрація зміни адреси підприємця — 1200 грн. (2 дні)
У вартість послуги входить:
- Попередня консультація по пакету документів;
- Підготовка реєстраційної картки;
- Сплата держмита (270 грн.);
- Подання пакету документів для державної реєстрації змін;
- Отримання Виписки з новою адресою, та з відомостями про постановку на облік у Статистиці та ДПС.
Додаткові послуги:
- Послуги нотаріуса (оформлення нотаріального доручення) — 600 грн.
- Реєстрація платником єдиного податку — 900 грн.
- Внесення змін до витягу (свідоцтва) платника єдиного податку — 900 грн.
- Реєстрація платником ПДВ — 1000 грн.
- Виготовлення печатки – від 550 грн.
- Оформлення працівників (підготовка трудового договору, наказу та подання повідомлення в ДПІ про прийняття нового працівника) – 1000грн.
- Подання звітності, сплата податків, оптимізація податків, консультації, ведення книги обліку – від 650 грн. (в місяць).
Як замовити?
Попередньо надати:
- копію паспорта та ідентифікаційного коду.
Інформацію можна надіслати SMS, на e-mail (вказавши номер моб. для зв’язку), або безпосередньо на сайті за допомогою послуги замовлення онлайн. Замовлення на сайті онлайн приймаються цілодобово. Після надсилання замовлення на протязі 30 хв. (в межах з 9.00 до 19.00. крім суботи, неділі та святкових днів), Вам обов’язково зателефонує спеціаліст для уточнення інформації.
Оплата за послуги може здійснюватись:
- Шляхом внесення попередньої оплати готівковим платежем (повний розрахунок в момент отримання Вами готових документів);
- Попередньою оплатою за реквізитами на поточний рахунок.