КВЕД (коди видів економічної діяльності) – це внесені при реєстрації (юридичної особи чи ФОП) до Єдиного державного реєстру види діяльності, які відповідають класифікатору України ДК 009:2010.

Підприємницька діяльність постійно зазнає змін, при розширені чи заміні асортименту товарів, зміні видів послуг. А оскільки КВЕД впливає на бухгалтерську звітність, отримання дозволів та ліцензій та сертифікацію продукції, виникає необхідність змінити КВЕД.

Вартість послуги

Для ФОП — 1100 грн. (1 день) держмито відсутнє!

У вартість послуги входить:

  • Попередня консультація та підбір видів діяльності (КВЕД);
  • Підготовка реєстраційної картки для реєстрації змін;
  • Подання пакету документів для державної реєстрації змін;

(У вартість послуг входять всі витрати, крім нотаріальних послуг!)

Додаткові послуги:

  • Послуги нотаріуса (оформлення нотаріального доручення) — 600 грн.
  • Реєстрація платником єдиного податку — 900 грн.
  • Внесення змін до витягу (свідоцтва) платника єдиного податку — 900 грн.
  • Реєстрація платником ПДВ — 1000 грн.
  • Виготовлення печатки – від 550 грн.
  • Оформлення працівників (підготовка трудового договору, наказу та подання повідомлення в ДПІ про прийняття нового працівника) – 1000 грн.
  • Подання звітності, сплата податків, оптимізація податків, консультації, ведення книги обліку – від 650 грн. (в місяць).
Для юридичної особи -1700 грн. (1 день) + держмито 740 грн.

У вартість послуги входить:

  • Попередня консультація та підбір видів діяльності (КВЕД);
  • Підготовка протоколу, довіреності та заповнення реєстраційної картки;
  • Сплата держмита (для юридичних осіб) та подання пакету документів для державної реєстрації змін;

(У разі необхідності Ви зможете додатково замовити Витяг з ЄДР).

Як замовити?

Попередньо надати таку інформацію:

  • код ЄДРПОУ та назву юридичної особи. (для Підприємств).
  • ідентифікаційний код та прізвище ім’я по батькові (для ФОП).
  • надати копію паспорта та ідентифікаційного коду (для ФОП).
  • вказати види діяльності які додаються чи змінюються.
  • для юридичної особи додатково надати копії паспортів Учасників\Засновників для підготовки Рішення\Протоколу.

Інформацію можна надіслати, на e-mail, Viber (вказавши номер моб. для зв’язку), або безпосередньо на сайті за допомогою послуги замовлення онлайн. Замовлення на сайті онлайн приймаються цілодобово. Після надсилання замовлення на протязі 30 хв. (в межах з 9.00 до 19.00. крім суботи, неділі та святкових днів), Вам обов’язково зателефонує спеціаліст для уточнення інформації.

Оплата за послуги може здійснюватись:

  • Готівкою шляхом внесення завдатку (повний розрахунок в момент отримання Вами готових документів);
  • Попередньою оплатою на поточний рахунок (реквізити для оплати)